Najnowsze Wpisy

ladne wlosy Komentarze (0)
24. maja 2015 16:40:00
linkologia.pl spis.pl

hej,opowiem wam jakie sa fajne fryzury i jak sie je robi.U mnie w gimnazjum najczesciej nosi sie rozpuszczone wlosy,w tedy fajnie miec krecone wlosy,ja mam proste ale robie sobie na noc 2 lub 3 warkocze ktore najdluzej trzymaja sie na mokrych wlosach.Czesto mozna robic sobie terz warkocza na boku i lekko wyciagnieto grzyfke,mozna tez klosa na boku ktory tez fajnie wyglada.Fajny tez jest wysoki kok ale dla niektorych bo ja w koku wygladam okropnie.Dla tych co maja krotkie wlosy fajny jest jeden cieki warkoczyk na boku(ale tylko dla prosych wlnosow),a dla kreconych najlepiej zostawic rozpuszczone z grzyfka na baku.

 

Jak chcecie zebym cos napisala co was interesuje albo po prostu pytania do mnie piszcie

blogmeli : : fajne fryzury

jak sie ubieram Komentarze (0)
23. maja 2015 18:26:00
linkologia.pl spis.pl

hej,powiem wam jaki jest moj styl.W moim gimnazjum najczesciej nosi sie leginsy,luzna bluzke,krotkie kozaki,trampki lub adidasy,bardzomodne sa takze kamizelki.

blogmeli : : moj ubiur

oto ja Komentarze (0)
22. maja 2015 22:08:00
linkologia.pl spis.pl

hej,mam 12 lat nazywam, sie amelia, mieszkam w paryzu(francja),chodze tam do gimnazjum juz rok i w srody i soboty chodze do polskiej szkoly,moj ulubiony kolor to niebieski,lubie zwierzeta ale nie insekty i to chyba wszystko co moge o sobie powiedziec

blogmeli : : oto ja

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii